fredag 12. desember 2008

Heisann....
Tenkte det var på tide å skrive litt mindre og legge ut litt fler bilder:-) Så...... her ser dere litt fra hverdagen min!




Her ser dere rommet mitt! Ikke alltid like ryddig, og det kan det bli mye morro av her fordi brasilianere er nemlig VELDIG ryddig!!! I hverfall dem jeg bor med! De vasker tomatene med såpe, pusser tennene etter hvert måltid og vasker føttene før de legger seg! Artig:-)


Her ser dere utsikten fra verandaen min ut mot campusen

Vicosa er veldig sjarmerende og annerledes fra Norge:-)
Det er også mye vakkert landskap i Brasil, og jeg elsker løpeturene mine i Guds natur her i Vicosa
Jeg bor sammen med 4 brasilanere. Fra venstre: Viviam, Bea, Bella, meg, Tati




"cha de calcinas" (trusefest) til Viviam. Hun skal gifte seg i januar og vi feiret hennes siste dager som ugift. Nesten som utdrikkningslag....





Så fin brud ble Viviam!! he he.... det var hun jeg delte rom med først. Nå har hun flyttet ut, og en herlig venninne, Maressa, har allerde flyttet inn:-)






Grethe og Thais, portugisisklæreren min! Vi lagde pão de queijo hjemme hos Thais! Det er en spesialitet i denne staten:-) "ostebrød" kjempegodt!!







Her ser dere meg og Tati! Gud kunne ikke truffet blinken bedre! Finnes ikke ord........... Gud jeg takker deg for Tati!
Ha en fin adventstid!!!









1 kommentar:

Maressa sa...

Querida Hilde!
Gostaria de saber falar norueguês para entender tudo o que você está escrevendo aqui! Hehehe!
Mas tudo bem, é bom para aprender norueguês! ;)
Saudades irmã!!
Beijos!!