onsdag 18. mars 2009






heisann.....

Bare en liten oppdatering...

Naa er det bare 3 uker igjen! 3 uker!!!!! det gjor vondt, rett og slett! Et fantastisk og spennende kapittel i livet mitt er snart over! uff.... Jeg har mott saa mange bra mennesker her, laert saa mye, laert saa mye om Gud!!! De to jentene jeg smiler sammen med paa bildet er Tati og Maressa! jeg bor sammen med dem, og bedre kunne det ikke bli! Vi ler masse (de er nesten like gaerne som meg. saerlig Tati) vi graater sammen (saerlig jeg) og vi snakker om det viktigste i livet, Jesus, og ber sammen. Jeg har laert saa mye av dem naar det gjelder Gud og Bibelen!! De straaler rett og slett av Den Hellige Aand!
Men det er ikke bare brasilianere som er topp. En annen utrolig ting har vaert aa bli bedre kjent med Grethe!!! Dere.... makan til dame! Hun er rett og slett fantastisk!

Bildene er fra en tur ABU arrangerte til en utkant av campusen. Vi var en god gjeng, spiste frokost, lovsang, leste i Bibelen, lo, tulla og snakket sammen..... kjempe stas... likte det veldig godt!

Koret vaart humper og gaar! Ungdommene har, tro det eller ei, blitt mer rolige og de har snart laert 3 sanger!!! men det er fortsatt en utfordring! Og har dere lyst til aa bli med i bonnen for dem, hadde det vaert bedre enn alt annet!

selv om jeg er trist for aa dra fra Brasil, er jeg ogsaa kjempeglad for aa dra hjem, folkens! Det skal bli kjempe godt aa se dere igjen. Familie, venner, norsk tv, radio, grovbrod og melk!

Gud har gode framtidsplaner for oss alle, saa la oss glede oss for hver dag som gaar!

stoooooooooooooooooooor klem, hilde

1 kommentar:

Else Karin sa...

DU e herli òg, Hilde!