fredag 19. september 2008

Hei igjen:-) Forrige helg var det langhelg, og alle norske studenter dro enten hjem eller til venner. Jeg ble først noen dager på Hald for å være litt sammen med de internasjonale studentene, og det var noen kjempeartige dager! Jeg har alltid vært en av mengden; den som ikke skiller seg sånn ut. Og plutselig var jeg i fokus! Artig, artig!! Grei erfaring å ha med seg:-)

På lørdag reiste jeg til Oslo for å besøke noen venninner. Det var kjempekoselig! Det er veldig stas at jeg har venninner som har blitt Oslo-jenter. Jeg sov over hos Eva-Serine, og for en leilighet hun hadde! På søndag var det bollepiknikk i Frognerparken. Boller med sjokolade:-) og om kvelden var det Jesuschurch med Egil Svartdal. Tusen takk for en flott helg, jenter! Veldig glad i dere......


Ingen kommentarer: