lørdag 27. september 2008

Home sweet home

Etter en 9-timers reise med tog, buss og venting, kom jeg endelig hjem! Mamma sto og ventet på meg på togstasjonen - like smilende, glad og munter som alltid. Du-og-du så godt det var å komme hjem!! I Halden er det høst, og godt er det! Bladene gulner og vinden river... Herlig.... Beina mine har fått smakt litt på høyåsmarka igjen, og jeg har spist herlig hjemmelaget mat. Det er godt å koble helt av før avreise.


3 dager igjen......


Det går fort! Veldig fort!! Snart sitter jeg på flyet til Brasil: en ca. 12 timers flyreise + en 11 timers bussreise!! Herlig herlig..... Jeg vet ikke helt om det har gått opp for meg enda at jeg skal til Brasil. Tror ikke jeg forstår hva jeg kaster meg ut i før jeg sitter på flyet. Men Gud har kontrollen. Jeg skal bare halte etter så godt jeg kan jeg:-)

1 kommentar:

Else Karin sa...

Hilde, Hilde, som eg gleda meg te å møte deg igjen!! <3